4 nadležni tipi maščob okoli trebuha in kako jih odstraniti

Našli smo štiri najpogostejše oblike trebuha in ugotovili, kako se glede na obliko na tem predelu, najlažje znebite odvečne maščobe.

Kakšen tip “bušija” imaš pa TI? Imaš tip trebuha “predrte gume”? Srečna ti, če ga imaš. Preveri, zakaj …

 

Preden greste na strogo dieto, ker imate na svojem trebuhu že kar nekaj odvečnih ‘šlaufkov’, najprej ugotovite, za kaj ste jih sploh dobili. Je res krivo zgolj in samo prenajedanje in “nezdrava” hrana? Kakorkoli že, dejstvo je, da v kolikor na svoj trebuh niste najbolj ponosne, ker ni izklesan in fit, kot bi si želele, to posledično vpliva na vašo samozavest in samopodobo. Ključ do sreče pa tako ali tako dobro vemo, da se skriva v nas samih, torej je še kako pomembno, da se v svoji koži počutimo najboljše.

Obstajajo 4 tipi trebuha

Predrta guma
Trebuh, ki izgleda kot predrta guma. Takšno obliko trebuha imajo najpogosteje ljudje, kateri najverjetneje opravljajo pisarniško delo, saj večji del svojega dneva preživijo v sede. Po raziskavah sodeč, ljudje, ki delajo v pisarnah, v večji meri uživajo hrano, ki vsebujejo večje količine sladkorja, na njihovem jedilniku pa se pogosto znajdejo tudi beli kruh in testenine. A naj vas potolažimo – ravno takšno obliko trebuha najlažje ‘popravimo’. Izkazalo pa se, da je to tudi najpogostejša oblika trebuha. Vsaj dvakrat tedensko, bi morali izvajati vaje za trebuh, in seveda jesti bolj zdravo oziroma premišljeno. Iz svoje kuhinje izločite še alkohol in gazirane pijače potem pa ste že na odlični poti, da vam uspe.

Zaobljen trebuh
Takšen tip oziroma izgled trebuha povzroča stres. Nizek trebuh imajo najpogosteje ljudje, ki so perfekcionisti. Najpogosteje se soočajo s prebavnimi težavami in napihnjenostjo. Ko smo pod stresom , naše telo izloča hormon kortizol, ki še dodatno za kopičenje maščob v spodnjem delu trebuha. Eden od glavnih vzrokov za takšno obliko trebuha pa je tudi neredno prehranjevanje oziroma pri ženskah tako priljubljeno a zelo nehvaležno preskakovanje obrokov. Zatorej, jejte petkrat na dan, manjše obroke, izogibajte se hitri hrani in zmanjšajte dnevno dozo kave.

Nizek trebuh
Trebuh je pri tej obliki zelo nizko spuščen. Najpogosteje se z njim spopadajo zelo zaposlene mame ali ženske, ki se v veliki meri posvečajo svoji karieri, nase pa pogosto kar pozabijo. Vzrok leži v monotonem načinu prehranjevanja, torej nekem vzorcu, ki se ves čas ponavlja. Zajtrk, kosilo in večerja so na sporedu ob istih urah, pa tudi jedi na krožniku se več ali manj znajdejo iste stvari. Takšen trebuh je zelo pogost tudi pri vitkih in izredno suhih osebah, ne glede na to, da je njihova telesna teža precej nizka in da so v veliki meri fizično aktivni. Najbolj pomembno je, da je vaša prehrana kar se da pestra in raznolika ter seveda, da se veliko gibate. Namesto tega, koliko pojeste, se raje osredotočajte na to, kaj date vase.

Napihnjen trebuh
Napihnjen trebuh je najpogosteje zjutraj, ko se zbudite, še precej raven, tekom dneva pa postaja vse bolj opazen in napihnjen. Ne glede na vašo fizično strukturo in telesno težo, so glavni krivec za napihnjenost in prebavne motnje živila, ki ne ustrezajo vašemu organizmu. V takem primeru, bi bilo dobro preveriti in se prepričati, da nimate kakšne alergije, saj je ravno to pogosta težava za napihnjenost.

Lahko pa so za občutek in izgled, da je vaš trebuh napihnjen kot balon, krivi tudi obroki, ki jih zaužijete, v koliko v svoje telo ne vnesete dovolj vitaminov in mineralov. Pomirjevalno pa bo na vaš prebavni sistem vplivalo tudi, v kolikor boste čez dan popile dovolj tekočine, predvsem vode.

Bodylift spletni GYM – PRIDRUŽI SE NAM

Zaupaj mi mail in bodi na tekočem o Bodylift dogajanju

DELI

guest
1 Komentar
Inline Feedbacks
View all comments