6 vaj, zaradi katerih boste kmalu ponosni na svoje roke

“Sprejmite svojo naravno lepoto, pravilno se prehranjujte in izkoristite svojo moč.” – Lindsey Vonn

Na fitnesu ali doma, z rednim izvajanjem teh šestih vaj, lahko kmalu pričakujete velike spremembe. Predvsem, v izgledu vaših rok. Za še večji učinek, uporabite ročke, čeprav lahko vse vaje izvedete tudi z lastno težo. In, če vas skrbi, da bi zaradi vadbe z utežmi dobili ogromne mišice, je ta strah povsem odveč.

Čimprej začnite z vajami za moč
Če želite vidno oblikovati svoje mišice oz., povečati mišični tonus in ga tudi obdržati, čimprej začnite z vajami za moč. Samo z aerobno vadbo si ne boste oblikovali telesa enako učinkovito kot z vajami za moč. Dokazano je namreč, da preveč aerobne vadbe lahko povzroči, da izgubite mišično maso. Resnica je, da potrebujete oboje, vadbo za moč in aerobno vadbo. Še posebej, če želite kuriti maščobe in pridobivati mišice. Ob tem je dobro vedeti tudi to, da mišice kurijo več energije tudi v mirovanju. Drugače povedano, več mišic kot imate, lažje boste porabljali kalorije in topili odvečno maščobo. In, če ste se morda spraševali. Pri vadbi za moč in aerobni vadbi porabite približno enako število kalorij, če omejite čas počitka med vajami za moč.

Ne skrbite, ne boste postali preveč mišičasti
Če vas skrbi, da bi zaradi vadbe z utežmi dobili ogromne mišice, je ta strah povsem odveč. Vaše telo namreč preprosto nikoli ne more proizvesti in ne bo proizvedlo dovolj testosterona, da bi postali mišičnjakinja. Izjema je seveda, če se odločite postati bodibilderka in več let vsak dan dvigujete zelo težke uteži. Biti močan, imeti dober mišični tonus je zdravo, ženstveno in zapeljivo.

Trening za moč krepi samozavest
Osebno obožujem trening za moč tudi zato, ker mi izjemno okrepi samozavest. Pri vajah za moč je potrebno ohranjati fokus ter pravilno in počasno izvedbo, kar zahteva 100 odstotkov moje telesne in psihične energije. Ko to izvedem, se počutim fantastično. Kot, da sem dosegla sicer nekaj majhnega, a osupljivega, v le nekaj minutah. Po koncu treninga za moč čutim, kako mi mišice drgetajo, kot, da sem bolj napeta, imam manj maščobe, sem višja in močnejša, kar pravzaprav, če se tako počutim, tudi sem.

6 vaj za močan in zapeljiv zgornji del telesa: Roke, ramena, hrbet, trebuh
Sledi video s šestimi vajami iz mojega treninga v spletnem GYM-u. Na fitnesu ali doma, z rednim izvajanjem teh šestih vaj, lahko kmalu pričakujete velike spremembe. Predvsem v izgledu vaših rok. Za samostojen trening za zgornji del telesa, vsako vajo izvajajte po 45 sekund. Preden greste na naslednjo vajo, počivajte 15 sekund. Ko končate krog šestih vaj, si privoščite minuto počitka in ponovite še en krog. Koliko krogov boste naredili, je odvisno od tega, kako težek trening želite imeti.

Lahko pa si izmed teh šestih vaj izberete najljubše in jih dodate vašemu rednemu treningu za celo telo.

Za popoln načrt treningov z različnimi vadbami, pa vas vabim v Bodylift spletni GYM. Za članstvo, kliknite SEM.

Zaupaj mi mail in bodi na tekočem o Bodylift dogajanju

DELI

guest
0 Komentarji
Inline Feedbacks
View all comments