Kako ostati FIT pri 40-ih in več

Ne glede na to, ali šele vstopate v 40. leta ali jih dobro poznate, je normalno, da se sprašujete, kako sedaj ostati ali postati FIT. Ker vaše telo s staranjem doživlja spremembe, (zdravje kosti, izguba mišic, upočasnjen metabolizem in padec ravni hormonov), je vzdrževanje dosledne telesne pripravljenosti ključnega pomena za preprečevanje učinkov notranjega in zunanjega staranja.

Dobra novica pa je, da so v resnici lahko to najboljša leta, če upoštevate nekaj ključnih načel, ki vam jih ponujamo v nadaljevanju.

O vadbi imejte odprto miselnost
Temelj, da se počutite in izgledate najbolje je, da prezrete vsa sporočila, ki vam govorijo drugače. In še posebej besede, ki dvomijo v vašo sposobnost, da dosežete kakršne koli cilje glede na telesno pripravljenost po preteku 20-ih let. Če se odločite, da boste nekaj spremenili, se tega držite in uspelo vam bo, ne glede na mišljenje drugih.

Nehajte se primerjati s sabo, ko ste bili mlajši
Spremembe v proizvodnji telesnih hormonov so krive za stalno upadanje telesne pripravljenosti in zmogljivosti v 30-ih letih. Zato je primerjanje sebe s seboj v mlajših letih nepošteno, nezdravo in neproduktivno za vaš trenutni cilj.
Čeprav vsi radi gledamo fotografije, ko smo bili mlajši in v top formi, pa še ne pomeni, da moramo biti takšni tudi 10 let kasneje.  Popolnoma zdravo je ljubiti, sprejemati in slaviti svoje telo in njegove zmožnosti v vseh življenjskih obdobjih. Naučite se postaviti cilje ali najti nove načine za merjenje napredka v nasprotju z istimi starimi meritvami teže, obsega pasu ali telesne maščobe.
Vsak dan vsaj 30 minut posvetite svojemu telesu. Obstajaveliko načinov, kako ostati aktiven in eden izmed njih je zagotovo velik spekter različnih vadb v Bodylift spletnem gym-u.

Poskusite z intervalnim treningom za moč
Zelo verjetno je, da lahko intervalni treningi, predvsem pa vaje za moč povečajo mišično maso in upočasnijo proces staranja. Prav tako zmanjšajo tveganje za razvoj sladkorne bolezni.

Dodatne vaje za moč
Zagotovo ste pri 40-ih začeli opažati izgubo mišične mase in moči. Dobro znano dejstvo je, da se lahko s to vrsto izgube borite z vadbo za moč. Zato vam priporočamo, da začnete v svojo vadbeno rutino dodajati (tudi) treninge za moč. S časom pa v trening vključite tudi raznorazne pripomočke kot so; elastika, ročke, kettlebell,…

Osredotočite se na mobilnost
Morda ni vaše najljubše področje, vendar je mobilnost zelo pomembna za vsakdanje življenje in preprečevanje poškodb. Zavedajte se, da fleksibilnost ni isto kot mobilnost. Mobilnost se nanaša na sposobnost vašega telesa, da se giblje brez omejitev. Fleksibilnost pa se preprosto nanaša na gibanje enega samega sklepa ali mišične skupine. Zato je gibalno delo s staranjem še posebej pomembno, saj vezivna tkiva, kot so vezi, postanejo trša in zakrčena.
V vaš vadbeni režim vključite vadbe za celotno telo. Dejavnosti, kot so pilates, jogalates in Bodylift vadba so idealne, ker poudarjajo vzorce, ki posnemajo naravna gibanja vašega telesa. Za obraz, brez gub in večjo čvrstost pa v gym-u vsak torek poteka tudi obrazna joga.

Nikoli ne preskočite ogrevanja
Čeprav je ogrevanje pred vadbo pomembno v kateri koli starosti, postane ta komponenta vadbe s starostjo še pomembnejša. Ogrevanje služi povečanju pretoka krvi in ​​kisika v delujoče mišice, kar telo pripravi za aktivnost.

Poslušajte svoje telo
Naučite se zaznati, kdaj je v redu, da premagate bolečino in/ali se morate odpočiti in trening za en dan prestaviti. Vedno si zapomnite, da je varneje biti previden in dati telesu počitek, namesto da pretiravate in tvegate poškodbe. Pomembno je, da ostanete potrpežljivi in ​​prijazni do sebe, še posebej, ko se prilagajate novemu načinu vadbe.

PREBERITE TUDI: 

Zaupaj mi mail in bodi na tekočem o Bodylift dogajanju

DELI

guest
1 Komentar
Inline Feedbacks
View all comments