Izziv 1 – Fit telo

Izziv od doma za oblikovanje postave in izgubo odvečne maščobe – Ker vem, kaj ženske potrebujemo!

21 dnevni program treningov je namenjen vsem ženskam, ki zase želijo “več”!

Ki si želijo postati močne, uspešne in čeprav jim je včasih težko, VERJAMEJO VASE!

8 TRENINGOV – JEDILNIKI – KOLEDAR VADB – DODATNI NASVETI – 21 dni PODPORE in MOTIVACIJE – ZA ZAČETNICE IN NAPREDNE – MESTO V SKUPINI JE TVOJE ZA VEDNO.

To je program, h kateremu se boš lahko vedno znova vračala.

Pridruži se IZZIVU 1 –  FIT TELO, programu vodenih treningov (dolžine 20 do 25 minut) za oblikovanje postave in izgubo odvečne maščobe. Naj te ne bo strah, da ne boš zmogla. Na vsakem treningu bom za nekoliko zahtevnejše vaje pokazala tudi lažjo izvedbo, ves čas te bom vodila, te spodbujala in te opozarjala na najbolj pomembne stvari, ki so ključnega pomena tako za učinkovito kot varno vadbo.
Po drugi strani, pa nikar ne misli, da bo prelahko. Če želiš dvigniti svoje treninge in formo na višji nivo, se pripravi na izzive, s katerimi boš preizkušala svojo vzdržljivost in moč.

KAKO IZZIV POTEKA:
21 dni se bomo družili v zaprti Facebook skupini. Po koncu programa ostane skupina (z vso vsebino) zate odprta za večno! Treningi, ki si jih boš shranila v svojo »mapico« ti ostanejo na voljo tudi po koncu izziva.

CILJ IZZIVA:
Lepo oblikovana in čvrsta postava brez odvečne maščobe. Boljša kondicija, več energije in več samozavesti po končanem izzivu. Spoznavanje novih vaj in “malih” trikov za velike spremembe.

VSEBINA IZZIVA:
• 6 VODENIH TRENINGOV, dolžine 20 do 25 minut (2-krat na teden). Čakajo te dinamični treningi za oblikovanje mišic in topljenje maščobe celega telesa. Na vsakem treningu bo prikazana tudi poenostavljena različica izvedbe vaj, zato je izziv primeren tako za začetnice kot tiste, ki želijo »več«.
• 2 RAZTEZNA TRENINGA
3 dodatni PREDLOGI VAJ za 10 do 15 minutni trening (1-krat na teden bom objavila načrt treninga v pdf formatu, ki si ga boš lahko natisnila za kasneje).
• Mesečni JEDILNIK za pomoč pri hujšanju.
• 2-krat Q&A (video vklop), kjer bom odgovarjala na vaša vprašanja. Na voljo bom tudi za dodatne nasvete in rešitve morebitnih težav.
• 21-dnevni URNIK aktivnosti v obliki koledarja v pdf formatu.

PRIPOROČENI REKVIZITI
Ročke (od 1,5 do 2kg). V kolikor nimaš doma rekvizita, lahko celoten program izvajaš z lastno težo ali si pomagaš kar s plastenkami vode 🙂

Odštevamo do pričetka!
0
0
0
0
Days
0
0
Hrs
0
0
Min
0
0
Sec